e-Ellenőrző

A képre kattintva beléphet az elektronikus ellenőrzőbe.

Felhasználónév: a tanuló 11 jegyű oktatási azonosítója.
Jelszó: a tanuló születési dátuma, éééé-hh-nn (pl: 2022-11-22) formátumban.

(Tanácsoljuk, hogy a jelszót biztonsági okok miatt változtassák meg! A jelszó módosítására a Profilbeállítások menü alatt van lehetőség.)

A KRÉTA Elektronikus ellenőrző modulja a Gondviselők és Tanulók számára nyújt segítséget az Elektronikus naplóban tárolt adatok áttekintésével kapcsolatban. Az alábbi videóban a számítógépen keresztül elérhető felület, és annak részei kerülnek bemutatásra.
Minden KRÉTA e-Napló-t használó intézmény maga készíti el és osztja ki az egyedi Gondviselői és Tanulói belépési azonosítókat, valamint tudatja az intézményi rendszer elérhetőségét a felhasználókkal.
Az elektronikus osztálynapló adatainak feltöltése és aktualizálása folyamatosan zajlik. A belépési adatokat a tanulók és a gondviselők/szülők az osztályfőnöktől fogják megkapni. Kérjük ezen igényüket jelezzék feléjük.

A KRÉTA Elektronikus ellenőrző modulja a Gondviselők és Tanulók számára nem csak számítógép segítségével, hanem az Applikációs boltokból letöltve Android és iOS operációs rendszerű készülékeken is elérhető. Az Elektronikus ellenőrző modul Applikáció funkcióiban némiképp eltér a számítógépes verziótól abból kifolyólag, hogy maga az eszköz, illetve annak működése is eltér egymástól.

Minden KRÉTA e-Napló-t használó intézmény maga készíti el és osztja ki az egyedi Gondviselői és Tanulói belépési azonosítókat, valamint tudatja az intézményi rendszer elérhetőségét a felhasználókkal

Amennyiben ezek ellenére sem sikerül belépni kérjük jelezzék az osztályfőnöknél.
Az iskola vezetősége

e-Ügyintézés

Jelenleg a köznevelési intézményekben a különböző ügyek intézéséhez mindenképpen szükséges a személyes megjelenés. Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő lesz a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások eletronikus benyújtása a KRÉTA rendszeren keresztül. Az elektronikus megvalósítás során megtörténhet a hiánypótlás kezelése, a határozathozatal és a fellebbezési eljárás folyamatának dokumentumkezelése . A fejlesztés során a KRÉTA rendszer összekapcsolásra kerül a szabályzott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokkal (pl.: ügyfélkapu), a szülők authentikációja az ügyintézés során szabályozottan megtörténhet. A projekt során elektronikus fizetési megoldások, és ezekhez kapcsolódó hivatali ügyintézést elősegítő rendzserek (gazdálkodási és HR rendszer) bevezetése is történik.

Az e-Ügyintézés teljes körű megvalósulásával a Tanulói/Szülői/Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be a köznevelési intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentumsablonak letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és a rendszerbe történő visszatöltésére. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.
A használathoz segédanyagot (írott és videó formában), a különböző képekre kattintva talál