Intézményünk 2013-ban lett akkreditált kiváló tehetségpont. Pedagógusaink jelentős része mindig is elhivatott volt a tehetséggondozás terén, korábban azonban ezt kidolgozott rendszer és tematika nélkül tettük. A programba való jelentkezéssel célunk volt, hogy ezt a munkát egy tudatosan és pontosan meghatározott program alapján végezzük.
Elsődleges feladatunknak azt tekintjük, hogy jól működő rendszert alakítsunk ki, amely biztosítja a tehetséges tanulóink azonosítását, kellő motivációját, optimális fejlődését a sajátos adottságok és érdeklődési területek szem előtt tartásával. Célunk, hogy a mindennapi gyakorlatunkat jellemezze az egyénre szabott differenciálás, valamint olyan optimális feltételek megteremtése, amely egyértelműen szolgálja a gyermekek személyiségének harmonikus fejlődését, tehetségük mind teljesebb kibontakozását tanórán kívül és belül egyaránt. Mindez- reményeink szerint- lehetőséget biztosít arra, hogy felismerjük és tudatosan irányítsuk a gyermekeinkben rejlő értékek kibontakozását, szunnyadó és alulteljesítő tehetségeink megsegítését, a megmérettetéseken tanulóink teljesítményének javulását.
Tanórai
Tanórán kívüli tevékenységek